Nej, jag är inte död eller allvarligt sjuk.

Ur arkivet, Skrivet 2009-02-17 klockan 16:31:42


Förlåt så jättemycket för den dåliga uppdateringen! Jag har haft mina kära kusiner här sen i fredags, och vi träffas så sällan så man måste passa på att vara med den då man har chansen. De åkte tillbaka hem i dag, och det var jättejobbigt hela dagen, för jag hatar att säja hejdå.

Vi har haft jätteroligt, i går var vi på stan lite och bunkrade chips och godis innan det blev bio. Det kom inte så mycket filmer, så vi bestämde oss för att se Wild Child. Man märkte att den inte var så populär eftersom det bara var vi och två småflickor i biosalen... Men den var helt okej!

Har fotat en del, men inte orkat ladda dem till datorn ännu, ska se om jag har något jag kan lägga upp på bloggen :)

Har förästen tagit tillbaks musikspelaren till bloggen, och lagt en ny header, på sportlovet nästa vecka ska jag se om jag hinner fixa lite mer med designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0