Underligt


Skrivet 2009-11-07 klockan 09:33:07



Igår
var en så underlig dag att ni anar inte ;). Kom in till teckningssalen i skolan och möttes av 3 ca 2åringar som satt mitt på golvet och ritade. Vi skulle rita av dem, vilket var skitsvårt eftersom de inte satt stilla en sekund.

När jag kom hem var min lillebrors flickvän på besök för första gången (han hade berättat på förhand så jag var förvarnad..) Underlig stämning... Plötsligt droppade det in flera personer. Vet inte exakt hur många, men åtminståne 5. Varav minst två var flickor (alltså han har aldrig haft flickor hemma förr.. så det var en helt ny situation..) Alla stängde in sig på hans rum och lyssnade på roxette.. Jejj..

Imorgon (och idag) har min pappa konserter med bland andra Daniel Lindström (gammal idolvinnare, ni vet?) Men han har lyckats missa flyget. Det flyg han tog i stället hade tydligen inte landat i Vasa utan i Helsingfors, så igårkväll tillbringade han i buss. Kul.. Även deras Basists flyg hade inte flugit så han kommer först till 4 idag..

Imorgon ska jag på konsert. Pappa har anlitat mig som fotograf, så det kanske kommer upp bilder..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0